Dla klienta Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty w sklepie Wallmuralia

REKLAMACJE
Przypominamy, że klient powinien sprawdzić produkt po jego odbiorze od kuriera. Oglądając zamówiony produkt prosimy zwrócić uwagę na rozmiar, kadr motywu, rodzaj materiału oraz zawartość dołączonych elementów. W przypadku stwierdzenia wady technicznej, należy zrobić zdjęcie oraz jak najszybciej skontaktować się naszym biurem obsługi, pod adresem biuro@wallmuralia.pl

W przypadku, gdy reklamacja klienta zostanie pozytywanie rozpatrzona, wysyłamy nowy produkt lub na życzenie klienta zwracamy wpłacone pieniądze. Przypominamy, że warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, jest prawidłowy montaż, zgodnie z załączoną instrukcją. Szczegółowe informacje dot. reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

REKLAMACJA Z TYTUŁU USZKODZENIA TOWARU W TRANSPORCIE
Prosimy pamiętać, że po stronie klienta leży obowiązek sprawdzenia towaru przy jego odbiorze od kuriera. Zwłaszcza w przypadku zamówień zawierających szklane dekoracje. W przypadku, gdy klient stwierdzi uszkodzenie należy niezwłocznie, wraz z kurierem, sporządzić protokół szkody. Jest on podstawą do złożenia reklamacji. Jednocześnie prosimy o wykonanie zdjęcia uszkodzenia. Sporządzony protokół wraz ze zdjęciem należy wysłać na nasz adres biuro@wallmuralia.pl. Zgodnie z naszym regulaminem, w takim przypadku wysyłamy do klienta nowy produkt na nasz koszt.


ZWROTY
Wszystkie produkty oferowane w sklepie WallMuralia nie są produktami gotowymi. Realizowane są na zamówienie klienta. Przypominamy, że w takim przypadku nie obowiązuje prawo odstąpienia od umowy zawartej przez internet. Ponieważ jednak zależy nam na satysfakcji naszych klientów, w przypadku gdy produkt nie odpowiada oczekiwaniom prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi. Z pewnością znajdziemy rozwiązanie!